Vi har løbende nydt stor succes med at tilbyde at ligge rammer til en hyggelig polterabend, et firmaevent eller lignende arrangementer. Såfremt man aldrig har prøvet at skyde før, er dette en både sjov og spændende oplevelse!

Vores arrangementer tilbydes året rundt, også i vinterhalvåret. Vores baner er overdækkede og vi har, som et af de eneste anlæg i DK, også lys på banen. Der kan derfor skydes uanset vejr og solnedgang.

Prisen for et arrangement er 245 kr. pr. deltager samt et gebyr på 160 kr. til forsikring, som dækker hele gruppen.

I denne pris er følgende indeholdt:

• 25 stk. patroner og 25 stk. lerduer.
  • Lånegeværer.
  • Ørepropper (påkrævet)
  • Lån af sikkerhedsbriller (påkrævet)
  • Instruktør/instruktion.
  • Konkurrence samt medalje til bedste skytte.
Booking af arrangementer foretages ved at sende en mail til: booking@aalborg-flugtskydningsforening.dk

Ved booking bedes antal deltagere, ønsket tidspunkt samt telefonnummer oplyst, så vender vi tilbage snarest.

Arrangementer med færre end seks deltagere kan kun foregå i vores åbningstid, som du finder ved at klikke her.

Med hensyn til betaling kan denne foretages på dagen med kontanter, Dankort eller Mobilepay.

Vi ser gerne at i møder op i god tid, såsom et kvarter før aftalt, grundet nødvendigt, forudgående papirarbejde.

Bemærk: Der betales for det antal deltagere man indledningsvis har booket til, uagtet der senere måtte komme afbud! Vi gør opmærksom på at indtagelse af alkohol på anlægget er forbudt samt skydning foregår i ædru tilstand. Reglen er "kan man køre bil.." og det er udelukkende instruktørens vurdering der gør sig gældende her.

Aftalen er bindende en uge før arrangementet afholdes. Skal der aflyses eller ændres i antallet af deltagere, skal dette være os i hænde SENEST en uge før afholdelsen. Dette beror på vores interne reservation af baner samt instruktører.

Vi sælger dog øl i cafeteriet, disse må drikkes i og omkring klubhuset, men ikke på selve skydebanen.

Aalborg flugtskydningsforening ser frem til at tage i mod jer og give jer en unik oplevelse, vel mødt!

GL. Hvorupvej 141
9400 Nørresundby