Nyt fra formanden

Jeg vil gerne benytte lejligheden til at takke for valget og den opbakning som jeg har fået, det har været en fornøjelse at møde op på skydebanen og møde så mange positive medlemmer.

Det har været en spændende men også udfordrende opgave at overtage ledelsen i AAFF. På generalforsamlingen den 18. marts 2016 blev der valgt en næsten hel ny bestyrelse som nu skal til at arbejde sammen. Vi har indtil nu holdt 2 bestyrelsesmøder, referater kan ses anden steds på hjemmesiden.

Den vigtigst opgave udover den daglige drift af banen har været at få lavet en plan over hvad der skal gøres i foreningen. Vi overtager et anlæg som i den grad mangler vedligehold og er delvis nedslidt, så der er meget der skal gøres.

For at få udført de nødvendige arbejdsopgaver blev der nedsat flg. udvalg:

Bane og Facilitetsudvalg

Nybygningsudvalg

Banevagtudvalg

Instruktørudvalg

Miljøudvalg

Ordensudvalg

Sportsskytteudvalg

Køkken-/Festudvalg.

Beskrivelse af udvalgene finder i på hjemmesiden under ”Om foreningen” og så udvalg.

Flg opgaver blev fordelt i udvalg som følger:

Bane og Facilitetsudvag:

Skeetbanen, renovering

Sporting nyt hus D maskinen (Prototype)

Renovering af eksisterende baner

Males

Tagrender

Fasantårnet

Net skeetbanen/spidsduer

OL Graven – vand

Nybygningsudvalget:

Strøm

Indkørsel

Nye baner

Nyt betalingsanlæg (Skydebanepulje)

Lagerbygning

Sportskytteudvalget:

Afholdelse af 3 OL Trap stævner (Aftalt mellem DSKYU og den tidligere bestyrelse)

Afholdelse af Nordisk Trap Dansk Grandprix.

Afholdelse af klubmesterskaber

Afholdelse af juleskydning

Ordensudvalget:

Skiltning

Køkken- og festudvalget:

Nyt betalingssystem i cafeteriet, mobilePay etc.

Sommerfest og juleafslutning

Pileudvalget:

Beplantning af skeetvolden (er gjort).

Som i kan se er der mange opgaver som skal løses og dette kræver rigtig meget af foreningen. Er der nogen der har lyst at hjælpe til så meld jer enten til udvalgsformanden eller til undertegnede. Vi kan altid bruge hjælp.

Er der nogen der kan låne maskiner, transportmidler eller er der nogle tømrer, smede, elektrikere eller andre blandt medlemmerne som har lyst at give en hånd med, så lad mig høre fra jer. Jeg træffes på Tel.: 4010 4810 eller på bovammenlarsen@gmail.com

Jeg glæder mig til at se jer på skydebanen ”And Good Shooting”

Bo V. Larsen

Hold i dag